Advanced Impact Media Solutions, ose Qëllimet, të cilat kontrollojnë më shumë se 30,000 profile të rreme të mediave sociale, mund të përdoren për të përhapur dezinformata në shkallë dhe shpejtësi. Ato shitet nga “Team Jorge”, një njësi e operativëve të dezinformimit me bazë në Izrael.

Tal Hanan, i cili drejton grupin e fshehtë duke përdorur pseudonimin “Jorge”, u tha gazetarëve të fshehtë të ‘The Guardian‘ se ata ua shitën aksesin në programet e tyre agjencive të inteligjencës, partive politike dhe klientëve të korporatave të paidentifikuara. Njëri duket se i është shitur një klienti që donte të diskreditonte Zyrën e Komisionerit të Informacionit të Mbretërisë së Bashkuar (ICO), i cili është mbikëqyrës ligjor.

Më 18 tetor 2020, Zyra e Komisionerit vendosi që qeveria të zbulonte se cilat kompani u janë dhënë kontrata shumëmilionëshe për furnizimin me PPE pasi janë futur në një korsi “VIP” për kompanitë e lidhura politikisht. “Kjo është e motivuar politikisht, është e qartë!” – ishte një ankesë e bërë në Twitter dy ditë më vonë.

Ky koment ishte pjesë e një mori mosmiratimi të krijuar nga robotët. “Komisioneri i Informacionit bën gjithçka për të shkatërruar qeverinë,” tha njëri, ndërsa një tjetër e përshkroi vendimin si një “akt të dëshpëruar”.

Të gjitha “përgjigjet” nën atë dhe postimet e tjera në Twitter ishin të bashkuara në zemërimin e tyre ndaj ICO-së, të cilën ata e përshkruan si “një humbje kohe” dhe “të çalë”. Ndërsa përgjigjet vazhduan, ato u bënë më të mprehta, duke bërë akuza të egra dhe të rreme kundër ICO-së për ryshfet, korrupsion dhe lidhje me të djathtën ekstreme.

Nuk dihet se kush e porositi Skuadrën Jorge për të lëshuar robotët në ICO, ose pse. Hanan nuk iu përgjigj kërkesave të hollësishme për koment, por tha: “Për të qenë i qartë, unë mohoj çdo keqbërje”.

Fushata ICO duket se ka qenë relativisht jetëshkurtër në krahasim me të tjerat në mbarë botën që reporterët kanë qenë në gjendje t’i lidhin me softuerin Aims të Team Jorge, i cili është shumë më tepër se një program që kontrollon bot. Çdo avatar, sipas një demonstrimi që Hanan u dha gazetarëve të fshehtë, i jepet një histori dixhitale e shumëanshme.

Synimet mundëson krijimin e llogarive në Twitter, LinkedIn, Facebook, Telegram, Gmail, Instagram dhe YouTube. Disa madje kanë llogari në Amazon me karta krediti, kuleta bitcoin dhe llogari Airbnb.

Hanan u tha gazetarëve se avatarët e tij imitonin sjelljen njerëzore dhe postimet e tyre u mundësuan nga inteligjenca artificiale. Duke përdorur avatarët e lidhur me Aims të zbuluar nga Team Jorge në prezantime dhe video, reporterët në Guardian, Le Monde dhe Der Spiegel ishin në gjendje të identifikonin një rrjet shumë më të gjerë prej 2000 robotësh të lidhur me Aims në Facebook dhe Twitter.

Më pas ne gjurmuam aktivitetin e tyre në internet, duke identifikuar përfshirjen e tyre në ato që dukej të ishin kryesisht mosmarrëveshje tregtare në rreth 20 vende duke përfshirë Britani, SHBA, Kanada, Gjermani, Zvicër, Greqi, Panama, Senegal, Meksikë, Marok, Indi, Shtetet e Bashkuara, Emiratet Arabe, Zimbabve, Bjellorusia dhe Ekuador.

Analiza zbuloi një gamë të gjerë aktivitetesh, me profilet e rreme të mediave sociale të Aims që përfshiheshin në një mosmarrëveshje në Kaliforni mbi energjinë bërthamore; një polemikë #MeToo në Kanada; një fushatë në Francë që përfshin një zyrtar të OKB-së nga Katari; dhe zgjedhjet në Senegal.

Një nga fushatat e mbështetura nga Aims kishte në shënjestër një kompani superjahtesh me bazë në Monako, duke e akuzuar atë për lidhje të drejtpërdrejta me disa oligarkë rusë të cilët ishin subjekt i sanksioneve.

Ata identifikuan ngjarje të botës reale që dukej se ishin organizuar për të siguruar municione që mund të përdoreshin në fushatat e mediave sociale. Një rast përfshinte një protestë të rreme të organizuar jashtë selisë së një kompanie në Regent Street, Londra qendrore. Tre aktivistë të maskuar me kapele bejsbolli, syze dielli dhe maska ​​filmuan veten duke valëvitur pankarta. Një fushatë e ngjashme me fletëpalosje u organizua pranë Kullës Eifel në Paris, përpara se të qarkullohej në mediat sociale nga Aims bots. Nuk është e mundur të dihet se kush ishin klientët në asnjë nga fushatat, madje as se cili ishte objektivi i tyre.

Megjithatë, ajo që duket e qartë është se avatarët që bëjnë propagandë po e bëjnë këtë me ndihmën e fotografive të vjedhura të njerëzve të vërtetë.

Fotoja e një burri në biografinë e Canaelan në Twitter, ka vendosur Guardian, është marrë nga faqja e vërtetë në Twitter e Tom Van Rooijen, 25 vjeç, një gazetar holandez i pavarur që jeton në Holandë.

I informuar për vjedhjen e identitetit nga Guardian, Van Rooijen tha se ndihej “shumë i pakëndshëm” duke parë fytyrën e tij pranë një postimi në Twitter që shprehte pikëpamjet me të cilat ai nuk ishte dakord. “Unë jap shumë seminare në klasat e shkollës për lajmet, median, gazetarinë dhe lajmet e rreme. Unë u mësoj fëmijëve çdo javë se identiteti i tyre mund të vidhet nga një bot në Twitter”, tha ai. “Kurrë nuk kam menduar se identiteti im do të vidhej nga një bot.”

Van Rooijen ka të ngjarë të jetë në mesin e dhjetëra mijëra viktimave që nuk dyshojnë, imazhet e të cilave janë mbledhur nga Skuadra Jorge. Teknika të tjera përdoren gjithashtu për t’i dhënë besueshmëri avatarëve dhe për të shmangur sistemet e zbulimit të bot-it të krijuar nga platformat e teknologjisë. Hanan tha se robotët e tij ishin të lidhur me numra telefoni të verifikuar me SMS, dhe disa madje kishin karta krediti. Synimet gjithashtu kanë grupe të ndryshme avatarësh me kombësi dhe gjuhë të ndryshme, me dëshmi se ata kanë shtyrë narrativa në rusisht, spanjisht, frëngjisht dhe japonisht.

Ata që ishin përfshirë në fushatën ICO ishin bërë të dukeshin britanikë, duke ripërsëritur artikujt e lajmeve nga Guardian, BBC, Daily Mail dhe Telegraph. Ata treguan një interes për familjen mbretërore, performancën e Glastonbury dhe Liz Truss si ministre e Jashtme, dhe postuan shaka të lehta për motin dhe ushqimin britanik, si dhe foto piktoreske nga Wiltshire dhe Yorkshire.

Këto prejardhje ofruan njëfarë besueshmërie kur, më vonë, ata papritmas filluan të shprehin pikëpamjet për mbikëqyrësin e të dhënave në Mbretërinë e Bashkuar.

Twitter nuk pranoi të komentonte. Meta, pronari i Facebook, këtë javë hoqi robotët e lidhur me Aims në platformën e tij pasi gazetarët ndanë një mostër të llogarive të rreme me kompaninë. Një zëdhënës i Meta-s lidhi robotët Aims me të tjerë që ishin të lidhur në vitin 2019 me një firmë tjetër izraelite, tashmë të zhdukur, të cilën e ndaloi nga platforma.

“Ky aktivitet i fundit është një përpjekje e disa prej të njëjtëve individë për t’u kthyer dhe ne i larguam ata për shkelje të politikave tona,” tha zëdhënësi. “Aktiviteti i fundit i grupit duket se është përqendruar në drejtimin e peticioneve të rreme në internet ose mbjelljen e historive të fabrikuara në mediat kryesore.”

Me gjithë sofistikimin e tyre të dukshëm, disa avatarë të Aims tradhtuan dhuratat. Një nga robotët në Twitter të përfshirë në fushatat në Mbretërinë e Bashkuar së bashku me Canaelan ishte “Alexander”, fotografia e profilit të të cilit tregonte një djalë të ri me një mjekër të skalitur në një kapelë të bardhë. Sfondi: tulipanët portokalli pranë një sllogani cicërojtëse “Ji i lumtur”.

Dhe biografia e profilit të tij përbëhej nga dy fjali të shkurtra që lanë të kuptohet një interes për gënjeshtrat – dhe si t’i bëni ato bindëse: “Dallimi midis trillimit dhe realitetit?” Fiksi duhet të ketë kuptim.”

Përkthyer nga The Guardian.

Leave A Reply

Do t`u japim zë të pazëve dhe t`u kërkojmë llogari atyre që nuk e bëjnë. Ne jemi S.O.S !

 

Exit mobile version